FAQ - Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIE

 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Nic bardziej prostego! Kiedy znajdziesz odpowiedni produkt kliknij "dodaj do koszyka". Następnie dodaj kolejne produkty do swojego koszyka, albo kliknij "realizuj zakupy". Ostatnim krokiem będzie uzupełnienie swoich danych do wysyłki w formularzu i opłacenie zamówienia, wybraną przez Ciebie metodą płatności💸

Kiedy moje zamówienie przejdzie do realizacji?

Zajmiemy się realizacją Twojego zamówienia, kiedy tylko zaksięgujemy wpłatę💲

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Możesz się z nami skontaktować po przez formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej, kontakt mailowy: kontakt@helthfit.pl, a także po przez nasze media społecznościowe🤩

 

METODY PŁATNOŚCI

 

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU, płatnością mobilną BLIK, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą, a także tradycyjnym przelewem na rachunek: 44 1140 2004 0000 3402 8302 8594 podając w tytule numer zamówienia😋

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.

Czy mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem?

Oczywiście! W tym wypadku prosimy o przelanie na nasze konto kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie podane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.

Przykładowy tytuł: Alicja Kowalska, ul. Kowalska 3/3, 01-234 Warszawa, Polska, ala.kowal@gmail.com H12345 💚

 

ZMIANY W ZAMÓWIENIU

 

Do kiedy mogę anulować swoje zamówienie?

Twoje zamówienie może zostać anulowane w momencie, kiedy nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania zamówienia prosimy nie zwlekać i poinformować nas o tym najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia!⏰

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić kolor, rozmiar, a nawet adres dostawy?

Oczywiście! Jeśli Twoje zamówienie nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji, możesz dokonać zmian. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem maila kontakt@helthfit.pl, albo po przez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej. Podobnie jak w przypadku anulowania zamówienia, zrób to niezwłocznie!⏰

 

REKLAMACJE

 

W jaki sposób mogę złożyć reklamację, jeśli produkt posiada wadę?

W momencie, kiedy otrzymasz produkt, który nie jest w stanie idealnym, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@helthfit.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru, albo zwrócimy pieniążki!🤑

 Co jeśli w moim zamówieniu brakuje produktów?

Zazwyczaj, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki czemu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Właśnie z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny🎀

Jaki jest czas na dokonanie zwrotu towaru?

Masz aż 14 dni na dokonanie zwrotu towaru, od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informację skontaktuj się z nami⏰✨

W jaki sposób zostanie dostarczone moje zamówienie?

Wszystkie przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator📯

 

CZAS DOSTAWY I JEJ KOSZT

 

Jaki jest koszt wysyłki?

Dostawa jest u nas zawsze darmowa! Niezależnie od wartości zamówienia💸🤑

Gdzie mogę śledzić swoje zamówienie?

Zamówienie możesz śledzić na stronie: https://www.17track.net/pl. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki💜

Czy mogę zapłacić za zamówienie za pobraniem?

Niestety nie, w razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem🎀

Jak długo mam czekać na swoje zamówienie?

Pracujemy ciągle nad tym, aby nasze zamówienia były realizowane jak najszybciej. Większość z nich dociera w około 10 dni roboczych od momentu zamówienia. Czasami z powodu opóźnień u przewoźnika, dostawa może się wydłużyć do maksymalnie sześćdziesięciu dni roboczych💛

Dlaczego status mojej przesyłki od dłuższego czasu się nie zmienia?

Numery przesyłek aktualizowane są zazwyczaj z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni, prosimy wówczas o kontakt💛

Skąd wysyłane są zamówienia?

Paczki są wysyłane przez naszego partnera spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie mamy w Polsce własnego magazynu.

 

W razie wszelkich niedogodności możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem formularza kontaktowego lub za pośrednictwem maila kontakt@helthfit.pl. Nasi konsultanci są dla Ciebie dostępni od 8:00 do 22:00. Staramy się odpowiadać na Wasze wiadomości jak najszybciej jednak podczas gorącego okresu jest to nieco utrudnione, dlatego możemy zagwarantować, że odpowiemy na Twoją wiadomość do 48h maksymalnie🤸‍♀️.