Polityka zwrotów

Każdy Klient ma 14 dni na dokonanie zwrotu towaru. 14 dni liczymy od momentu odebrania przesyłki przez naszego Klienta. Poniżej przedstawiamy warunki zwrotu towaru w pigułce:

  • Nasi Klienci mogą zwracać tylko nowe produkty.
  • Niestety nie prowadzimy wymian towaru, jednak zawsze służymy pomocą w wyborze odpowiedniego rozmiaru lub koloru. Jeśli jednak nasz Klient chce wymienić produkt na inny rozmiar, zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najbardziej umilić mu proces zwrotu towaru i pomóc złożyć kolejne zamówienie z odpowiednim rozmiarem.
  • Odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość, czyli tak zwany zwrot towaru należy zgłaszać jedynie mailowo kontakt@helthfit.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  • Klient odpowiada za zwrot towaru do Sprzedawcy. Sugerujemy wysyłkę zwrotu za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony), ponieważ z naszych informacji wynika, że jest to najtańsza forma zwrotu towaru. Zgodnie z polskim prawem Sprzedawca zobowiązany jest do pokrycia najtańszej formy wysyłki na stronie internetowej. U nas wysyłka jest zawsze darmowa, wynosi 0 zł.
  • Zwrot środków następuje do 14 dni od momentu przesłania nam dowodu nadania paczki, jednak najczęściej zwracamy środki dużo wcześniej.

 

W razie wszelkich niedogodności możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem formularza kontaktowego lub za pośrednictwem maila kontakt@helthfit.pl. Nasi konsultanci są dla Ciebie dostępni od 8:00 do 22:00. Staramy się odpowiadać na Wasze wiadomości jak najszybciej jednak podczas gorącego okresu jest to nieco utrudnione, dlatego możemy zagwarantować, że odpowiemy na Twoją wiadomość do 48h maksymalnie🤸‍♀️.